Sluta luras

 
Tumblr
 

Alla dessa ursäkter som vi ständigt hittar på. Alla "han har bara mycket nu", "de tröttnar snart på varandra" och "han är bara rädd för att binda sig". Sluta. Vi måste sluta lura i varandra en jävla massa skit för att få det att kännas bättre. För det blir ju uppenbarligen inte bättre med lögner.
 
Jag kan aldrig tävla om dig, och jag kommer heller aldrig att få honom. Sluta säga att jag är bra när jag aldrig har varit tillräcklig. Någonstans därute finns någon som tar tillvara på det jag har, och vill inte han göra det så är det enbart hans förlust och inte min. Alla citat, klichéer och ursäkter betyder egentligen ingenting. Så länge man bara vet vart man har sig själv så spelar ingenting annat någon roll. För i slutändan har man bara sitt eget, och har man det kan man få precis allt man företar sig. Det är först då du vinner. Och då vinner du fan allt.
0 kommentarer