[Mot Linköping och något bättre]

 
Imorgon åker jag drygt 20 mil för att hälsa på min fina Jessica. Konstigt nog ser jag fram emot att spendera två timmar själv på bussen dit, men jag vet också att jag behöver tänka lite. Komma bort och vara någon annanstans när allt fortsätter som vanligt här. Jag vet att jag behöver något mer.

Det är så fint med människor som bor långt ifrån varandra;
att lyckan blir så stor och påtaglig när man väl tar sig tiden att träffas. Det är så fint att man skjuter undan den stressiga vardagen för att hinna ses oavsett om det enbart handlar om några få dagar. Tänk att vår vänskap inte har några hinder. Att vi genom vilja och ork kan vara precis lika bra kompisar som vilka som helst. (Om inte bättre.) 
3 kommentarer
Jessica

Jag är så glad att ha dig som vän Hanna. Är så glad att vi trots de där 20 milen och alla år vi känt varandra fortfarande kan vara så bra vänner! Det känns nästan som om det blir bättre för varje gång vi ses. Du är en så sjukt fin vän och jag längtar efter allt godisätande, allt prat och skratt. Vill helt enkelt säga att jag älskar dig vännen!

Svar: <3 Åh, du anar inte hur glad den här kommentaren gjorde/gör mig! DU ÄR SÅ JÄDRANS BRA och jag håller verkligen med om att det känns som att det bara blir bättre och bättre med tiden! Jag älskar dig också! Väldigt, väldigt mycket ska du veta.
utanlikhet

emma.

åh, önskar dig en underbar helg med henne!

Svar: Åh, tack sötis <3
utanlikhet

josefine

håller med dig där. jag och min bästa vän bor cirka 9 timmar ifrån varann med tåg, dessutom blir det så himla dyrt! :/

Svar: Ja, det är så himla synd att det är dyrt att pendla! :( Ibland kan man dock ha tur, men distans är så jobbigt...
utanlikhet